14 Kasım 2010 Pazar

Ece uslu konustu

Ece Uslu merakla beklenen kızım nerede dizisi için Yeni Aktüel dergisinden Arda Uskan’a röportaj verdi.

Akıllı kadınlardan değilim!

Kızım Nerede isimli diziyle ekrana dönmeye hazırlanan Ece Uslu, Akıllı kadınlardan değilim dedi. Peki neden böyle konuştu?

İki yıldır ekrandan uzak duran Ece Uslu, ilişkilere bakış açısını şöyle anlattı: “Evlilik kurumuna karşıyım ama çocuk yapacaksam onun resmi babası olmalı. Bu konuda bencillik yapamam!”

Yakında atv’de yayınlanacak ‘Kızım Nerede?’ dizisi ile ekrana dönmeye hazırlanan Ece Uslu, “Aldatıldığımı hissettiğim zaman ilişkimi hemen bitiririm. Yani ihaneti görmezden gelen akıllı kadınlardan değilim” dedi. Yeni Aktüel için Arda Uskan’a röportaj veren Uslu, 20 yıllık oyunculuk yaşamını ve ilişkilere bakışını anlattı.

ZOR DA OLSA BEKLEDİM
İki senedir ekranlardan uzaksın… Neden?
Televizyonda bir şey yapmadım ama tiyatro sahnesindeydim. En son Talimhane Tiyatrosu’nda ‘Medya Maymunları’ adlı oyunu oynuyorduk. TV’de genel olarak çok uzun soluklu işler yaptım. Bu durumda bir süre ara vermeyi uygun buluyorum. Bu bir sene olabilirdi ama bende iki yıl oldu…

FİLM TEKLİFİ GELMİYOR
Sinema filmi de yapmadın…
Bana nedense pek sinema filmi teklifi gelmiyor. Şimdi yurt dışından bir teklif geldi. Kısmetse o olacak. Ama kesinleşmeden söylemek istemiyorum. Benim öyle kötü bir tarafım var. 20 senem geçmiş bu meslekte… Kendimi ön plana çıkaramıyorum…

Zararını görüyor musun?
Bazıları tarafından kullanılabiliyorsunuz. Bir terapiste gitmiştim. Yurt dışından gelmiş adam. “Ben Türkiye’ye gelince çok zorlandım, senin burada yapman gereken tek şey yalan söylemeyi öğrenmek” dedi. Kendinizi olduğunuzdan farklı anlattığınız zaman insanlar buna inanıyorlar.

ELEŞTİRİYİ SEVİYORUM
Kendini nasıl tarif edersin?
Detaycıyım, eleştiri yapmayı severim. Her şeyi içime atarım, beni tanımayanlar soğuk bir insan olduğumu düşünür.

Bir kalkan mı koyuyorsun?
Herhalde…

Hiç mi kötü tarafın yok?
Vardır ama insan kendi kötü taraflarını söyler mi acaba?

Eski bir söyleşinde “Duygusal boşluğa düşen ve kendini yalnız hissetmeye başlayan kadın, birlikte olduğu adama âşık da olsa, onu aldatır” demişsin. Böyle mi düşünüyorsun gerçekten?
Kadın boşluk içine düşmüşse ve ilgi göremiyorsa, bir arayışın içine girer. Başka bir erkekten ilgi gördüğü zaman ona yoğunlaşabilir. Bunu söylemek istemiştim.

RESMİ BABASI OLMALI
Bir de şöyle bir cümlen var: “Modern kadınlar, her birlikte olduğu adamla evlenmeyi düşlemez. Aynen erkekler gibi bizim için de birlikte olduğumuz her insan, ‘o insan’ olmayabilir.” Neden modern kadınlar evlenmeyi düşlemiyor?
Çünkü artık zaman çok değişti. Bir ailem ve çocuğum olsun çok istiyorum ama artık günümüzdeki kadınlar çalışıyor, kendi ayaklarımızın üzerinde durabiliyor.

“Aşık olduğun zaman evlenmeye ihtiyaç yok” diyorsun…
Ben aslında evlilik kurumuna inanmıyorum. Ama bir çocuk yapacaksam onun mutlaka resmi babası olmalı. O bencilliği çocuğuma yapmak istemem.

AKILLI KADIN DEĞİLİM
Herhalde çok güzel ilişkiler, aşklar yaşamışsındır. Neden evlenmedin bugüne kadar?
Yaşadım tabii ama kısmet olmadı. Hayatımın adamını bulursam büyük bir zevkle evlenirim. Evliliğe karşı olmam buna engel değil.

İhanete çok kızıyor musun?
Büyük bir yalan ve saygısızlık. Başka biriyle birlikte olacağımı hissedersem söyler ve ayrılırım.

Ya aldatıldığın zaman?
Hemen bitiririm ilişkimi. Akıllı kadınlardan değilim. Genelde öyle denir, akıllı kadınlar görmezden gelirmiş…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.