22 Şubat 2012 Çarşamba

Bu Bir 14 Şubat Yazısıdır

Bugün 14 Şubat.
Kırmızı güller, kırmızı şarap, kalpli balonlar, beyaz ayıcıklar…
Sokaklar aydınlık. Her yerde bir aşk kokusu…
Bazılarımız için…

Bazılarımızın resmi ise bambaşka. Benim de senelerce resmim o bambaşka olan gibiydi. İlk defa bu sefer gülümseyerek 14 Şubatımı yaşıyorum. İşin ilginci ilk defa bu sefer hiç önemsemiyorum şu 14 Şubat’ ı. Sıradan bir günümüz gibi evde oturup beraber yemek yiyip atlatacağız bu günü. Son zamanların anlam ve önemine uygun olsun diye Bodyguard’ ı izlemeye karar verdik bir de.

Ne kırmızı güller ne balonlar ne de ayıcıklar… İlk defa bunlara sahip olanları kıskanmıyorum. Bana sevgilimin kucağı yetiyor…

Burdan sesimi duyuyorsa yine de bir tek gül kap gel sen

Kadınız sonuçta değil mi ama

Neyse bu şarkı dönmeye başlamış Facebook’ta rastladım. Hepinize benden hediyem olsun tüm güzel kadınlar,

canım arkadaşlarım…


Betül Kara
Betül Kara Marmara İşletme' den 2009 yılında mezun olduktan sonra kendini sosyal medya yardımıyla internet sektöründe buldu. O gün bugündür dijital dünyanın bir parçası olmaktan mutlu mesut yaşamakta. İstanbul' a olan aşkından dolayı çok gezer, hele cumartesi geceleri evine girmezdi. Şimdi New York'ta ne yapmaktadır bilinmemekle birlikte portalımızın joker elemanı olmayı kendine görev edindiği için sevgimizi ilk günden kazanmış durumda. Sıradaki istek parçayı çalması için ona betul@kadinimmutluyum.com ' dan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.