22 Şubat 2012 Çarşamba

Gold Trend

Merhabalar :)

Uzun zamandır yazamıyordum sizler için. Bu hafta şu sıralar etkisinde kaldığım “gold trend” ile ilgili yazmak istedim. Aslında gold deyince hepimizin aklına en başta takı gelir. Kısa zaman öncesine kadar benim de öyleydi. Hatta çok da sevmezdim. Ama günümüzde öyle güzel şeyler yapılıyor ki sevmemek elde değil. Kıyafetten makyaja, ayakkabıdan ev dekorasyonuna her yerde karşımıza çıkıyor. Ben de birçok yerde seve seve kullanmaya başladım. Doğru kullanıldığında harikalar yaratabiliyor çünkü. Araştırmalarım sonucu çok beğendiğim bazı parçaları ve yaptığım bir konbini sizlerle paylaşıyorum. Altın gibi ışıldamanız dileğiyle


Gülşah Çiftçi
Kendisi okullu editörümüz. Bugüne kadar hep moda zevkini beğendiğimiz insanları dinledik, izledik, takip ettik. Şimdi karşımızda işin okulunu okumuş bir editörümüz var. Tasarlıyor, dikiyor sonra da giyip modelliğini yapıyor. Kimden mi bahsediyoruz? Başka bir biricik yazarımız olan Gülşah'tan... gulsah@kadinimmutluyum.com dan çekinmeyin sorun sorunuzu, derdinizi, sevincinizi, kederinizi paylaşın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.