22 Şubat 2012 Çarşamba

Wilma Elles’e Sorduk, O da Cevap Verdi..

Kategori : Moda - Etiketler :Carolin, ifw 2012, istanbul fashion week 2012, Mehtap Elaidi, R.Tunç Gülşen, Wilma Elles - Tarih : 19 Şubat 2012

PAZAR SÜRPRİZİ WİLMA ELLES

 İSTANBUL’DAN İLHAM ALIYORUM”

 

Geçen hafta son bulan İstanbul Fashion Week kapsamında, Mehtap Elaidi defilesinde yer alan, Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisinden tanıdığımız Caroline yani Wilma Elles’i kuliste yakaldık ve bakın neler konuştuk.

* Nasıl Buldunuz bu sene İstanbul Fashion Week’i ?

W.E : Çok ilginçti, çok siyah beyaz gördük. Bende çok seviyorum siyah ve beyazı, bir çok kıyafet gördüm ve çok beğendim, beğendiklerimi de giymek istiyorum.

* Hangi modacıların defilelerini beğendiniz ?

W.E : Tuğba Benian’a bayıldım, Cengiz Abazoğlu ve Gamze Saraçoğlu çok güzel ..

Giyindiğiniz ve giyinmek isteğiniz modacılar var mı diye soruyoruz güzel oyuncu Wilma Elles’e, türkçesi çok iyi olmadığı için bizi biraz yanlış anlıyor ve ağzından kaçırıyor baklayı.. ”Ben kendim tasarımlıyorum.” diyor ve bizi şaşırtıyor.

* Siz şuan tasarım mı yapıyorsunuz ?

W.E : Evet şu an biraz biraz yapıyorum, başladım. Hoşuma gidiyor İstanbul’dan ilham alıyorum.

* Kendiniz için yoksa başka kişilere de tasarlıyor musunuz ?

W.E : Şu an sadece kendim için tasarımlıyorum. Düşündüm hangi rollerde hangi kıyafeti giyebilirim diye. İstanbul’da tasarımlamak çok kolay, çümkü; çok fazla kumaş, çok fazla terzi var tamamen bir moda şehri aslında.

*Peki ne zaman göreceğiz kıyafetlerinizi ?

W.E : Cumartesi akşamı Almanya’nın en önde gelen talk show programlarından Eva Herman’ın programında bir tasarımımı giydim ve nereden aldığımı sordular, kendim tasarladım dedim, çok beğendiler. (gülümsüyor sürekli) aaa diyerek tepki verdiler çok beğendiler.

Bu kısa söyleşi de sıcak ve samimi davranışları ile bizi mest eden güzel oyuncuyu tebrik ediyoruz ve yeni tasarımları için başarılar diliyoruz..

   Editör : R.Tunç Gülşen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.